Härlig dag,men trötter är man....

                                                                        image3

Idag har jag attenderat på Mellansvenska Traumamötet som i år va på Akademiska..
Det har förelästs om Intensivvårdshelikoptern,interventionskirurgi vid svåra trauma,thoraxkirurgi,ortopediskt multitrauma och Traumatiska käk- och ansiktsskador (kan lova att det visades mycket blodiga bilder!)

Vi blev bjuda på lunch på Flustret,mycket gott och trevligt =)

Nu har jag precis kommit hem,och det blir inga större ansträngningar ikväll.
Fått semester nästa fredag,så man får väl gå till klubb Lotus då och avnjuta Takida (fast jag har hört att dom suger RÖV live)

Imorrn blir det lite kalas med mina snäckor,dricka lite och spela nåt läskigt spel...

That´s all for now folks!Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0