En trevlig helg =)

Hade jättetrevligt i lördags,kom hem till Tina efter 19 nångång,jag hade köpt med mig en läsk enkom för att lura i Tina att jag gick på pencillin p.g.a klamydia (ha ha ha),sen började jag dricka öl,men bruttan märkte det inte förrän jag nästan druckit upp andra ölen,då blev hon lite arg på mig...Men det gick över ;)

Spelade Våghals (fan så glad jag är över att jag drog de kort som man bara behövde svara sanning på,de andra fick konsekvens-korten,och det va inte enkla uppgifter,he he,eller hur Emelie?:P

Jag och Emelie hamnade på Bullit (ja,det va planerat)

Knäppte lite kort,och ska försöka komma över de kort som den andra Jennie knäppte (ha ha)

Igår va en jättelugn söndag,låg på soffan typ heeeela dan!




Ja,där va några av bilderna.

Nu ska jag städa!!

Ha det gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0