Vilken härlig dag!

Ja,fram tills jag klev upp ur sängen iaf..
Slog i tån i ett träningsredskap som står och samlar damm,och VIPS så slog jag upp lilltån på höger fot och nageln lossnade!
Så min gångstil nu är något liknande Frankenstein typ.

Vad har jag gjort för illa här i världen?Det är tydligt att det finns nån som inte vill att jag ska få ha det bra nån gång...
3 st nära och kära har dött,fått fraktur i foten,inflammation i samma fot (som by the way inte ger med sig,och jag får bara äta 5 st Voltaren till),och nu lilltån (som gör förbaskat ont!).

Hoppas ni som läser detta har haft ett bättre liv detta år.

Kommentarer
Postat av: E

Fast å andra sidan så visste cheferna om att jag skulle flytta. Har även pratat med chefen och dom sa att dom skulle ordna det, men inte då. dom visste också om att jag kan ta kväll, men dom vet vad jag har sagt. Fixar dom det inte så vet dom vad som gäller.

2007-11-15 @ 16:55:38
Postat av: Lissan

Stackars dig!! Jag skulle nog låsa dörr´n och stanna i sängen! Kanske du klarar dig från att bli kvävd av kudden! ;)

2007-11-15 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0