Hmm...

Varför kommer det sig alltid att när man skulle kunna ha hur mycket som helst att pyssla med här hemma så orkar man bara inte?
Städa,diska,ordna i garderoben (nej,jag har fortfarande inte tagit åt mig det),stryka kläder till begravningen,leta reda på adventsljusstakarna...Jag orkar helt enkelt inte,en ganska godkänd anledning...

                            image47

Saknar Robin så det gör ont i bröstet..Ja,vi har väl skämt bort oss ganska rejält med varandras närvaro,varit med varandra varje ledig stund,men vem vill inte det när man är kär?
Men imorrn ses vi igen  =)

Nej,hoppa in i duschen och dra till affären?Är lite sugen på nåt sött,men vet inte vad..(usch,skulle behöva skärpa till mig och införa att jag bara får äta sött EN gång i veckan,blivit alldeles för mycket av det på sistone...*suck* )

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0