Ännu en dag överklarad..

Idag hade jag "praktik" på Thorax-intensiven,och där fanns det att göra,men med ett lugnt tempo.Extuberingar,thorax-drän att hålla koll på,mycket tim-kontroller,och annat pyssel.Men det slutade med att jag fick gå lite tidigare,för foten gjorde så ont i mina jobb-sandaler.
Hoppas det går bättre imorrn på min bajs-avdelning..(ha ha)

Har just avnjutit kvällen med dubbelavsnitt av "Grey´s",lööööv it!!!

Tog en härlig bild av Lotus igår,måste visa :

  (han ligger på ryggstödet på soffan,lite halft nerglidandes mot sittdynorna)

Tycker det ser så skönt ut,i sånna lägen önskar man att man vore en katt!


Nej,nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa,har haft paus i mitt läsande av en bok i över 2 veckor nu (hmm,vad kan det bero på?)
Min första natt utan raringen på över 2 veckor,nästan så det ekar här hemma  =(
*saknar*

Sov så gott,Sveriges befolkning!!

Kommentarer
Postat av: E

Kan ju bara säga som såhär att det inte var en fröjd att titta på schemat, ännu mera A-turer. Blir så j**** förbannad. Du kanske har lust att byta bort några??

2007-11-14 @ 23:22:02
Postat av: Lissan

Undrar om ställningen är nån typ av släktdrag!?! Jag ser pappa Texas i din sötnos! Kramis

2007-11-15 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0