Öken!

Förlåt för denna blogg-öken,har inte riktigt lust att blogga samtidigt som jag VILL skriva en massa!

Har nu skapat en ny kategori som jag hoppas skriva i ;P
För 5 dagar sen började jag och min sambo med LCHF , nu börjar "Operation Minskning Av Barbamamma" ;D
Att inte "få" äta potatis till maten gjorde mig först lite ledsen,fast det va innan man upptäckte hur mycket annat man kan ha istället :)
Och att avstå godis är inte riktigt "jag" men nu har jag ju hållt mig i 5 dagar så SÅ mycket sug kan jag inte ha egentligen!(vispad grädde och bär is da shit!)

Sååå....Ställde mig på vågen idag,den visade - 3 kg!På 5 dagar!Så nu kör vi på,mer grädde och mer fett!

Tjejerna smaskar på,Tyra ratar burkmaten för den gräddiga,härligt!

Så mitt viktnedgångsmål är att minska 20 kg till att börja med,så får vi se hur man ser ut och trivs sen.

I helgen kommer vi åka ut till min mor,det är eeeeevigheter sen känns det som!!Vi längtar,jag o tjejerna!

Och vi alla går och väntar på att min lillebror Jimmie:s tjej ska "pluppa" ur sig bebisen,hon har gått över beräknad tid 6 dagar nu,men det skulle väl bli varmt nu va?Bara att hoppas :)
(vill gosa beeeeebis,jag har ju inga bebisar här hemma längre :P)

Idag va sista kommunikationsgruppen för Frejas del denna termin,är så kul att se alla barns framsteg,dom är så fina allihopa ♥
Freja va sjuk to och fre förra veckan (ja plus helgen då),massa snor o slem,men imorrn är hon startklar igen,tror hon längtar efter sitt dagis jättemycket!! :)

Nu blir det slöa i soffan,kanske ska mumsa i sig lite grädde o bär ;)

God kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är otroligt duktig! Du får ge mig tips i helgen så kan jag haka på :-D

Längtar vansinnigt efter er också <3

kramar

2011-05-23 @ 22:55:04
Postat av: jenny

Va e det för diet du börjat med? Grädde o bär? Vill veta mer =)

2011-05-25 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0