:)

Jag är så glad att det funkar så bra med Freja och förskolan,jag har lämnat henne två mornar nu och hon har kastat sig i armarna på sin fröken Åsa och sen har jag varit ute ur bilden,hon är aldrig ledsen,äter bra,och kryper runt på dagisgården och leker :)
(ska väl erkänna att det blev nån tår igår ;) )

Jag har kommit igång med promenader och ska i slutet på denna månad börja med viktväktarna (jopp,har typ iaf 20 kg som ska bort!),desvärre va jag till tandläkaren förra veckan och rotfyllde så det här med viktväktarna hänger lite på ekonomin,tandläkarräkningen slutade på 4200 riksdaler och man är ju inte direkt rik,men ja..vi får se,jag HOPPAS kunna börja VV :)

Enligt min våg har jag senaste veckan gått upp 3(!!) kg,trots att jag senaste veckan varit ute på långpromenader 3 dagar och en mindre promenad en dag.Skumt..Men vågen säger att batteriet är lågt,får hoppas den visar fel bara!

Strax ska jag,R och Tyra ut på promenad,hoppas regnet håller sig borta den stunden för har varken regnskydd eller suflett på vagnen lillskruttan ska åka i.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att det går så bra på förskolan! Visst känns de stora när de börjar där :)

2011-05-15 @ 21:12:43
URL: http://lonelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0