♥ snuttisar ♥


Ser jag ut att ha 39.6 i temp här? :)



Så fort Tyra hojtar att hon är vaken kommer storasyster på stört och underhåller tills mamma kommer :)



Japp,hon kan bli riktigt sur!(det är nog så här de flesta känner igen henne :P)



"Mamma jag lovar att det inte är jag som gjort henne ledsen"



Fin och lugn :)



Potatis och majspuré e gött :)



Gos med bästa älgen!





Har idag insett att det är omöjligt att ta en fin syskonbild..Freja ska iväg heeela tiden,dom kan aldrig se in i kameran samtidigt,och aldrig se glada ut samtidigt heller,ha ha :)

Tyra har haft feber sen igår morse,igår toppade hon på 39.6 och idag 38.4,*alvedon & Ipren* Igår va hon såååå medgörlig,gnällde inte alls,men så fort temperaturen minskade så ökade det envisa humöret igen ;)

Idag hade vi tjejernas faster Lina här,vi har inte setts på evigheter!!Va jättetrevligt iaf,vi bjöd på mat och hade trevligt  :)


Magda:Hoppas ni får en plats snart!Är nån av er hemma helt eller?

Nu blir det sängen,imorrn ska vi till vc så Freja får lämna blodprov (sköldkörtelhormon),sen ska jag till tandläkaren o fylla på med lagning,den är nästan helt bortnött och ska inte dit för fortsättning av rotfyllning förrän i maj.

Gooooooood natt :)


Kommentarer
Postat av: johanna

va fina tjejer ni har..Va stor Freja har blivit :) Hoppas lill tjejen blir frisk snart. Kram Johanna

Postat av: Emma (Lovis mamma)

Hej! Oj vad de växer. Och vad lika de är! Och lika sin mamma :)



Har börjat blogga lite jag med, vi får se hur det går. Välkommen in iaf :)

2011-03-09 @ 22:15:22
URL: http://lonelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0