Nämen?Helg igen?

Dagisbesöket i torsdags gick jättebra,trevlig personal!
Dom har 27 barn uppdelade i två grupper,en med större barn och en med mindre.
Dom äter gemensamt i en matsal och så har dom ett mindre rum för de barn som behöver lite lugnt runt sig vid matdags (typ Freja då då).
Vi har nu tackat ja till platsen och Robin börjar skola in henne 1 april :)
Igår va jag o svägerskan Sofie ut på äventyr i boländerna med våra små :)
Jag hade en Up n´go-box från Libero att hämta ut på Lindex och så glodde jag på Babyland efter annan nappflaska åt Tyra,och köpte en som hon (ÄNTLIGEN) tar!! Hon toksnuttar ju inte,men nu provar hon iaf,nappen har ett hål på ovansidan ist för mitt på,så mjölken sprutar upp i gommen,och det kittlas visst för Tyra skrattade hela tiden :)

En sån här blev det:

Toppen!

Åh,hela veckan har tjejerna somnat typ runt 18-19,otroligt skönt,så igår höll dom sig vakna till 21,då tänker man direkt:Sovmorgon!!(har ju vart uppstigning vid 06 nu ju,inte van :D),jag o sambon kollade film,så klockan hann bli 1:40 när det va natti natti.
Vem tror ni vaknade före 06?Och väckte sin syster?Så blev det med den sovmorgonen :D

Idag ska vi väl ha nåt för oss med,har inte kommit på VAD än bara :D
Melodifestivalen ikväll iaf!(tjohoo,rolig jag är va?) :P

Trevlig lördag till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0