Måndag

Liten resumé sen lördags:

Åt gott och kollade på mello hos svärmor,Freja såg lite förvirrad ut när vi åkte hem senare på kvällen och inte tog henne med,men hon blev inte ledsen iaf :)
Söndagen så passade vi på att städa när ingen storfis kunde krypa efter en och "o-städa",ha ha.Sambons kompis M kom och åt middag med oss,vid 18:30 kom vår stora sötnos hem och familjen komplett igen :)

Imorse va det uppstigning 07 (Tyra käkade frukost redan vid 05 tror jag klockan va,men sen fick hon lägga sig i sin säng igen.Men från 06-snåret började hon snacka o hojta lite men jag behööööövde verkligen den där timmen som va kvar till sömn).
Innan det va dags att bege oss till bussen (8:20) och åka iväg till hab på kommunikationsgrupp så sa sambon att han o Freja kunde åka själva så kunde jag o Tyra slappa hemma,tack älskling ♥ Då kunde jag prata med kusin vitamin i 2.5 timme istället ;D

Försöker ge Tyra smakisar varje dag,både gröt på morgonen och matpuré till lunch (och lite päronpuré) men hon ser sååå äcklad ut och nu vägrar hon öppna munnen!
Nån som har nåt bra tips?Vill inte tvinga henne,men vill att hon ska upptäcka så fantastiskt gott det är med mat ;)

Imorrn går startskottet gällande favvoserierna,Desperate housewives börjar!YEEEEEEY!

Nu ska det sovas,natti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0