Friday

Ah,tänkte jag skulle avancera lite o skriva rubriken på engelska... :D
Idag har  varit en ganska lugn dag,svärfar kom hit på eftermiddan och hälsade på sina barnbarn,Freja (som inte varit så klumpig på sistone) ramlade ur soffan 2 ggr (hon kan ge en hjärtsnörp min lilltutta!!) under tiden farfar va här.Kanske va lite exhalterad o inte tänkte så mycket ♥

Det blev pizza till middag iaf,alltid gott!*tack Micke* Och tack för att vi fick dra en lättnadens suck :)

Har glömt att berätta,häromdan ringde hemtelefonen,det va ett 08-nr så sambon svara (jag är för lätt för försäljare),han som ringde ville prata med mig.Sambon frågade om han va försäljare,han svarade ja,men han ville inte sälja nåt utan bara fråga mig om jag är intresserad av Aloe Vera-produkter....Ha ha ha,yeah right!Bye bye!
Lustigt,senaste tiden har dom ringt från 2 pensionsförvaltningar,den där aloe-försäljaren och senast idag från unt...
Jag har ju NIX telefoni,dom SKA inte ringa då.

Tyra va så rar och somnade kl 18,har lite skräcksenarion att hon kl 3 inatt vill gå upp för att hon sovit klart...Det återstår att se.

Är grymt godissugen men tackar gudarna för att kiosken stängde 21 så man inte kan köpa nåt snask nu!
Imorrn fyller tjejernas fiiiiiina mormor år,vi har bestämt för att åka ut nästa helg istället,så fattiga som vi är åker vi till svärmor imorrn och umgås och så lämnar vi kvar Frejsan så hon får mysa med det gänget :)

Undrar vad grannarna lagat för mat denna kväll,det stinker SVETT här!*uuuurk* (det gör det ofta desvärre...)

Och dom här under har utflyttningsfest/AIK-hockeykväll,gissar på att det gick bra för AIK (dom håller fortfarande på och gastar..)

Gooooooooooooooooooooooooooooooood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0