Förlåååååt!

Jag är SÅ dålig på att skriva här :(

Just nu sitter man förväntansfull,idag sätter dom igång svägerskan,hon har gått över tiden 2 veckor så idag ska bebis ut!

Freja är på dagis,hennes fröken är borta hela veckan men hon verkar ha accepterat de andra fröknarna nu,otroligt skönt att slippa gå ifrån en tös som inte vill gå över till nån annan famn!




Freja är i en väldigt pussig fas,här är det tvångspussning av lillasyster (notera det fasta greppet om Tyras kind)


Tyra kan själv vilket resulterat i att Freja äntligen skärper sig gällande glasdrickandet :)


Vi va på lekparkssafari här i området :)








Att krypa i tunnlar är ju superskoj!

Nu ska jag börja packa lite,senare åker vi till min mor och är där helgen ut!Och på lördag ska tjejerna få besöka Furuvik för första gången (och jag längtar otroligt mycket,äääääälskar Furuvik!!)

Trevlig helg till er och Grattis till studenten alla som tar den idag!
Och så hoppas vi på bebis för brorsan o Hanna idag med ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina tjejerna är! Och vilken härlig puss hon får av storsyrran ;) Lovis är på Nemi som en igel här :)

2011-06-01 @ 21:29:14
URL: http://lonelo.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ha ha,ja det är syskonkärlek på hög nivå :)

2011-06-09 @ 09:27:22
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0