Tar helg nu :D

Fast vi har ju nästan lördag hela veckan :)
Idag började vi ge Movicol junior till Freja,hoppas hon blir bra i magen nu!
Vi va och hälsade på den nyblivna familjen här brevid,tjejernas lilla kusin va såååå liten!Mina barn har aldrig varit så små,så först hålla i mina dunderklumpar på 11 kg respektive 7,2 kg och så får man en liten 3 kg-tjej i famnen...Åh,hon är så fin!

Mina tjejer har kommit in i en gnällperiod,vet inte om det är 18-mån. vaccinet för Frejas del och att Tyra bara hakar på :D
Imorrn drar vi ut till tjejernas mormor igen och kör på en weekend ♥
Känner mig dum mot alla mina vänner jag aldrig hälsar på när vi åker ut,men vi tar ju aldrig med syskonvagnen och jag vill inte att mamma ska behöva sitta och skjutsa runt oss,fan jag behöver ett körkort :/

Skulle lägga över bilder från kameran o ladda upp här men så hittar jag inte överföringskabeln :(

Nej,nu blir det nog filmtajm,Freja somnade redan 18:30 och Tyra tog (förhoppningsvis) sista slurken för idag vid 21,god kväll!!

Uppdate!
Dom ringde ju från kommun i förrgår,nu är det igång med dagis åt Freja,dom vill ha "bevis" på att Freja har down´s syndrom så dom vill att jag skickar in ett papper där det står..
Kanske att hon får börja snart,det va förtur,reducering av avgifter,bla bla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0