Lite update :)

Usch,har inte haft tid o lust att blogga,förutom om tjejernas sötnos till kusin då ♥

Såååå,vad har hänt sen nyår då?Freja fick nån släng av magsjuka som bröt ut på nyårsdagen när vi åkte hem från mamma.Allting rann rätt igenom.Min kära mor kom in på måndan och tog Freja till akuten,läkare tyckte inte det va nån fara,hon låg så pass bra på viktkurvan..
Magsjukan höll på i en vecka,till o från,kunde vara uppehåll på 16 timmar så va den igång sen igen.
Trodde hennes hårda mage kanske skulle ändras efter detta,men 3 dagar efter sista diarréen så va hon hård i magen igen.
Känner mig lite besviken på Frejas läkare,ringde henne för över en vecka sen,pratade med hennes sekreterare och doktorn skulle ringa upp,men icke....
Tänkte börja med movicol junior åt Freja,nån som har erfarenhet av det till barn?

Kusin Wilma fyllde 2 år den 3:e men eftersom Freja fortfarande va sjuk så vågade vi inte smittas,men vi åkte iaf ut till tjejernas mormor till helgen och där tog vi det bara lugnt och mös ♥

Förra onsdagen va det dags för bvc-besök för båda tjejerna,Tyra skulle vägas och Freja skulle få 18-månadersvaccin. Båda va gnälliga,inte den sköterskan dom är vana vid...Ja,besöket tog 1.5 timme,varför går man själv på sånt för????
Mitt upp i alltihopa när båda barnen skrek o grät så rann tårarna på mig med,sköterskan sa ordet jag velat sätta på mina känslor:Otillräcklig!
Det är mycket i mitt liv just nu och otillräcklig är PRECIS vad jag känner mig :(

I torsdags va min svägerska och hennes sambo beräknade men lilltjejen ville stanna inne en dag till,hon ville ut i fredags förmiddag istället :)
I lördags åkte Freja till sin farmor och sov över,DET va behövligt,jag och Tyra kollade på film på lördagskvällen,när gjorde man det sist liksom??!
Så kom vårt lillhjärta hem på söndagseftermiddan igen,hon hade haft det så bra hos farmor sin så :)
Igår va vi till hab,har inte varit dit sen november tror jag,dom tyckte som vanligt att Freja va jätteduktig men nu siktar vi stort på att hon ska gå snart,ska hitta ett par stabila gå-skor åt henne :)

Idag ska vi ta det lugnt,och imorrn ska vi ner till svägerskan och mysa med lillkusinen ♥

På torsdag tror jag att jag o tjejerna åker ut till mormor,känns som så!

Ska lägga ut bilder med,men inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0