Vilken dag!

Igår vaknade Tyra kl 05 och va ledsen,tog upp henne och hon va jättevarm.Tog tempen,38.6 så en alvedon va på sin plats!
Hon kunde inte riktigt somna om så kl 07 gick vi upp och utförde de vanliga morgonrutinerna.

Vid 11 hade hon 39.6 så en ny alvedon.Framåt 17 va hon nere i 37.9 och jag började se ljuset i tunneln,ännu en alvedon,och vid 19:30 hade hon 38.9 så en ipren fick hon inför natten.Hon somnade ganska fort och tur det för jag började känna mig superdålig!
Ont i magen,mådde illa som bara den och orkade knappt gå..La mig på toagolvet med Freja brevid (hon tyckte nog mamma va knäpp,ha ha),ut till soffan med en hink,och strax innan sambon kom hem kräktes jag som en räv!Stackars Freja blev jätteorolig men jag fick prata med henne under uppkastningarna så blev det bra. Sen somnade Frejsan,jag på soffan,men vaknade efter en stund,kräktes ännu mer,somnade om och vaknade kl 01 på soffan,studs i säng!

Mår inte bra alls idag heller men inte mycket illamående iaf,skönt det!
Och Tyras feber börjar lägga sig nu hoppas jag,37.8.

Idag blir en dag fylld av...Vila!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare! Hoppas du mår bättre nu och att ingen mer blev dålig!

2011-08-26 @ 12:16:22
URL: http://lonelo.blogspot.com
Postat av: Anna

Krya på er...kram

2011-08-28 @ 13:16:56
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Jag vet inte, dom visste inte heller. Men trode att det förmodligen inte skulle göra det eftersom den nu var så stark :/



Djungelhjul är ju det Chloe gillar minst av alla dom "gamla" programmen. Men liksom alladin är ju skitdåligt :S



Kram

2011-09-12 @ 20:14:13
URL: http://carpeannah.se
Postat av: Anna

Usch...låter inge vidare...krya på er...kram

2011-09-26 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0