God kväll!

Denna dag började jättebra,efter frukost och lite barnprogram gick jag o tjejerna ut på långpromenad,jag hade ju gps:en och workout-program på telen för att se hur långt jag gått,bränt kalorier,medelhastighet och så.När jag tittade på telefonen när jag kommer hem har den ju bara märkt upp hälften av det jag gick :(
Jäkla gps!Men jag gick MINST 5 km iaf,tack vare Tyra blev det lite extra då hon visst sparkat av sig en sko så jag fick gå och leta efter den en låååång bit,som tur var hittade jag på den :D

Kom hem,vi åt lunch,jag kände mig supertrött och tänkte att Nu ska vi sova lite...Jo pyttsan!Inte mina tjejer inte!Strax före 15 somnade Tyrannen,20 minuter senare Freja,men vad tror ni hände när jag smög upp dörren till sovrummet för att lägga in Frejsan?Jo då vaknade Tyra och skulle upp och hon skrek så mycket så Freja vaknade igen,så när sambon kom hem vid 18:30 hade jag lust att gråta mig till sömns..Men jag är glad att tjejerna somnade ganska tidigt ikväll och vad jag gör vaken än vette tusan!
Imorrn står promenad,städning och fönsterputsning på schemat,good luck Jenny!

Har hittat en mysig grupp på facebook för oss med barn som har Downs syndrom,"Underbara downs barn" heter den,massa sötnosar!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att du skrev om gruppen på Facebook, ni hittade jag oxå dit;)



Maria

2011-08-15 @ 20:54:49
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0