I´m alive!

Har inte bloggat på ett tag,har inte blivit av helt enkelt.
Vad har vi haft för oss på sistone då?

Vi tog en weekend + en vecka till hos mamma,otroligt skönt!
Hälsat på kusin vitamin ute i Alundaskogarna,träffade bm angående byte av p-medel för staven känner jag mig så arg av,så vi bestämde oss för p-piller,tipp topp!...Fram tills hon frågade mig om jag ammar,japp,ja då får man varken ta piller eller plåster...Bajs.. :(

Min 17-årige lillebror ska börja sparka boll i Sirius pojklag,skoj :)

Dom ringde från Frejas dagis i måndags,dom måste skjuta upp inskolningen för dom har inte tillräckligt med personal.Dom vill avsätta en ordinarie till Freja men då måste dom såklart ha in nån i den ordinaries ställe,så frågade föreståndaren om Jag visste nån som kunde jobba eftersom dom inte får tag på nån,jomenvisst!Känns ju bra det där...

Tyra fick 6-månadersvaccin i måndags,blev lite gnällig efter.Tyras favoritkost är mariekex,majskrokar och päronpuré.Hon får givetvis mat men vi har alla favoriter :)

Tjejerna passade i onsdags på att bli förkylda,så här hostas,snoras o nyses det för fullt,men det verkar lätta för jag alvedonar,koksaltar,nezerilar,näs-suger och pysslar :)

Idag lurades jag på facebook o lade ut en ultraljudsbild och några va lite tveksamma då dagens datum är lite lurigt,men vissa nappade ;D

Nej,inge mer skrivande,bilder vill ni ju se!!

*Tyra har napptränat och är numera nappanvändare :)
 


Freja bara messar mormor heeeela tiden ha ha :)



Varför är små barn så förbaskat söta när dom somnar o underläppen åker in?Skönt att kunna somna vart som helst iaf :)



Vaaaaart är Freja?



Vauuuu?



Soffhäng med thékannan



Fiiiiinaste Freja ♥



Och fiiiiiinaste Tyra ♥


Nu ska jag sussa,tjejerna brukar vakna ganska tidigt nu för tiden (5:30-6:45),plus att Freja gärna vill komma över till vår säng under natten nu när hon är sjuk.

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Cathy

Såå söta tjejerna är!!

Hoppas Freja får börja sin dagisinskolning snart, tråkigt när det blir struligt:-/

Krya på er från förkylningarna..å ha det bra!!

2011-04-03 @ 22:27:05
Postat av: Lina Sköld

Så sööööööta de små flickorna är!! Underbara små glin B-)

2011-04-22 @ 20:57:16
URL: http://BlackSecret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0