PLUPP??Nehej nej...

Nej,ingen bebis här inte,men min käre kusin tror STUMT på att allt kommer dra igång idag,ja man ska aldrig säga aldrig,är måååånga timmar kvar på detta dygn!

Tänker iaf chansa och gå på bio ikväll och se :



De första tre R E-filmerna har jag ju sett på dvd hemma,så denna film ser jag fram emot!!!

Min käre sambo bekymrade sig mest över om jag kommer i/ur biostolen,ha ha,joda!

Ja,v 39+1 är vi i idag iaf!

Ha en trevlig kväll :)

UPPDATE!

Bion va OK,hade lite för höga förväntningar på den,men helt klart sevärd.
Ingen bebis som blev utskrämd heller,måste vara jäklarns trevligt inne i min livmoder!
Dottern verkar det inte gå nån nöd på hemma hos hennes farmor,så det ser ut som att hon blir kvar där över natten,tomt här hemma givetvis,men kvalitetstid med farmor är viktigt det med.

Nu ska jag...goffa godis framför tv:n :D

Kommentarer
Postat av: JoHo

Spännande! Båda bio-besök och väntan... vi var på bio 2 dagar innan Moa föddes, gick ju bra :p



Hoppas att filmen är bra!

2010-09-17 @ 15:25:11
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0