God...förmiddag!

Ja,jag har ju varit uppe ett tag (får icke sova för min blåsa inte!).Verkar som att regnet håller sig undan så jag o Freja ska åka iväg o titta på morbror Jimpan och extramorbror P när dom åker båttävling här i Uppsala!

Svärmor ringde för en timme sen,allt har gått jättebra med Freja och hennes första natt där,hon har sovit hela natten och varit snäll all vaken tid,det känns skönt att höra :)
Freja i farmors knä farmor och faster till vänster:


Ska försöka lösa mitt stoooora problem nu,min höstjacka är lite...liten...Kan med nöd och näppe dra igen den,men när jag väl fått ihop dragkedjan blir det så tajt om magen så bebisen protesterar och jag blir illamående..
Känns ju otroligt onödigt att behöva köpa en jacka som jag bara(förhoppningsvis!!) bara ska ha i några dar till..
Får bli plagg-på-plagg-viset,man är ju redan fet,så kan väl inte se så mycket större ut ;D

Nej,ta och fräsha upp sig kanske,kan ju inte se ut som ett åkerspöke hela dagen heller!

Trevlig lördag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0