Snabbinlägg

Har haft en härlig helg hemma hos min mor i hennes nya hus :)
Supermysigt!

Räddade henne från en fet korsspindel i lördags :D

Freja kör varannan dag med sin sömn,i fredags somnade hon vid 01 tror jag,lördags blev det "tidigt",igår blev det vid 23:30 och idag kl 20 (!!!!!).
Idag va vi till öppna förskolan här i hålan,Freja hade kul och det va några barn som gääääärna ville fram o peta och känna på Tyra :)

Nu är min mamma,morfar o moster på g ner till Ullared,hoppas dom hittar mycket skoj (ja tillräckligt mycket så det får plats i mammas bil alltså :D

Och rikspuckot Jenny har varit i farten igen!
Satt o betalade lite räkningar nu,så har jag en faktura från ackis,80 kr för vårdtiden 21-22 sept,och jag kommer för mitt liv inte ihåg att jag legat inne!Får pinsamt nog kolla i min almanacka bara för att komma fram till att jag faktiskt låg på bb då och födde Tyra :D
Japp,begynnande demens ja....

Nej,blir kanske en tidig uppgång imorrn bitti så lika bäst att sussa,imorrn ska jag nog ta med tjejerna ut o knata :)


Kommentarer
Postat av: Cathy

Hahahaha Jenny...du är för söt :-D



Åhh, vill både till Ullared å till din mamma!! Hoppas ni får en promenad idag....här är det snö"storm":-/



Visst är det svårt att få till rutiner med de små?? Jag tyckte det funkade bra här...Elliott somnade runt 20.00 varje kväll, det höll ganska länge, men nu är vi tillbaka till ruta 1.....så nu är det nångång mellan 20.00-22.00.



Ha det bäst!! KRAMAR till er alla!!

2010-11-23 @ 09:47:01
URL: http://fourkids.blogg.se/
Postat av: JoHo

Hehe... den där "demensen"... har små slängar av den jag med ibland. Visst blir man lite mörkrädd :p



Moa och jag var på ÖF idag, har varit slarviga att gå dit på sistone. SKa ni dit nåt mer? Imorgon? nästa vecka? Vi går inte imorgon kom jag på... men nästa vecka! :)

2010-11-23 @ 20:56:13
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0