Hej mitt vinterland!

Snö någon?
Jag gillar inte snö alls :/
Men kanske att det blir ändringar denna vinter nu när vi har Freja man kan ut å busa med :)
Så nu är vi på pulk-jakt!

I fredags va Freja med sina fastrar,farbror o farmor till Fyrishov för premiärbad,jag va lite nervös över att hon inte skulle gilla en massa skrik o ljud från andra barn,men det hade gått alldeles utmärkt :)

Äh,nu blir det bilder istället :)



Nya favvohaket,vid v-rumsbordet :D


Tyra




GE MIG MAAAAAAAAT!!!!!


Tyra Vindtyrig :D


Ganska nöjd med sin tillvaro :)


Ha ha,jag bjuder på denna bild :D


Söta tjejerna ♥


Linslus :)



Kommentarer
Postat av: Emma (Lovis mamma)

Vilka härliga bilder och gud vad Freja är duktig på att stå! Tya ser ut att bli lik sin mor tycker jag :)



kram

2010-11-11 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0