Hej hopp i snöblåsten!

Hua vilket ruggigt väder,man vill bara stanna inne och mysa ju :)
Freja fortsätter med sina konstiga sovtider nu,igår somnade hon 17:30!!!!!Precis efter att hon ätit middag,fått ny blöja,pyjamas och borstat tänderna och satt sig brevid mig i soffan :D
Men så vaknade hon vid 20 (måste känt på sig att det va 112 på liv o död då,kusinens kille (Magnus) som är polis är med :D)
Fick en slurk välling,bajjade och somnade om till 21 då mamman skulle se Desperate housewifes,duktig tjej man har!
Idag somnade hon vid 23,men väldigt lugn hela kvällen,lilltuttan Tyra ville inte slita sig från mina bröst så provade än en gång med ersättning men USCH vilka miner,ha ha :)

Va till läkaren med Freja idag (remiss från läkaren här) angående Frejas rossliga till-o-från-läten i hennes luftvägar,fick Ventolin utskrivet även fast det inte är astma.Grejen är den att hon på sistone inte varit rosslig men alltid bra att ha det stående på recept.
Va dags för Tyra och läkarbesök på bvc,hon väger nu vid 9 veckors ålder  6100 g och är 60 cm lång,och hon fick godkänt :D
I samma veva gjorde jag efterkontrollen efter förlossningen,alla värden va superbra och nästa vecka blir det insättning av p-stav!(no more babies for now :D)

Nu ska jag ta o knyta mig jag med,imorrn är det en ny dag och vi hoppas att det inte blåser lika mycket så man kan ta en promenad :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0