Fredag

Ja,idag är det fredag igen :)

Blir nog till att åka o köpa pulka till Frejsan idag!
Natten till igår hade hon det jättejobbigt och vaknade hela tiden o va ledsen och vi visste inte vad det va,sen när hon vaknade igår morse så va det självklart,en dunderförkylning hade anlänt!
Så det har boostats med en massa c-vitamin (tur att hon ääääälskar kiwi och klementin!!),nyponsoppa (enda sättet att få i henne alvedonen) och så har vi använt oss av näsFridan,vilken bra grej!!!!

Imorrn kommer min käre kusin och hennes familj hit,vi ska bjuda på mat och jag ska baka en riktigt mumsig efterrätt som jag hittade på en annan väns sida (hur gott låter det inte med en After eight-kladdkaka????!!!!!)

Så idag ska jag fredagsstäda,åka o inhandla mat o pulka och sen blir det väl fredagsmys med Idol!!!!!
Ska ta o filma Tyra,hon är sååå söt när hon ler o snackar,har tillomed fått henne att skratta,trodde inte bebisar kunde det :D

Återkommer kanske lite senare med nåt inlägg till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0