Skön söndag

♥Trodde regnet skulle falla ner idag,men icke,det blev en skön dag idag :)
Freja gav mig sovmorgon till strax före 9,det tackar jag för!
Framåt kvällen kom både Frejas farfar och faster på besök,alltid lika trevligt :)

Lite bilder på lillhjärtat :)


Så HÄR glad blir man av mat i magen :)



Tigger va inte riktigt lika god som maten...


PUSS på dig mamma!


Hi hi,ja det va det där med sovstilar...Måste ha varit skönt iaf :)


Mmm,matdags igen :)

Nu ska ni få se...Freja har börjat FEJKSURA!!Idag fick jag det på bild (hon började med det idag):


När det är fejk trycker hon ut underläppen med tungan,sötis :D


Försöker lura mamma men det går inte,hi hi :D


Så här äter Freja smörgåsrån,hon griper tag sen är det liiiite svårt att komma åt det då hon mosar in det i handen och inte öppnar näven :D Men oftast lyckas hon komma åt biten :)


Freja körde stumt på att fejka att hon va sur,faster Sofie fick det tufft ;)

Nu ligger sessan och sover tungt,har varit en väldigt vaken dag utan en minsta gnutta sömn,mamma ska strax göra likadant :)

God natt på er


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vi gjorde 3D UL v 27 både denna graviditeten och förra, det är så häftigt. Gör det om ni kan :D



Jag hoppas också att lillebror kommer tidigare, troligtvis blir han snittbebis eftersom storasyster var så stor...

2010-05-17 @ 07:11:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Magda

Stora tjejen! När slutade de att vara bebisar egentligen? Jag kan fortf bli förvånad när Anton dyker upp bakom mig plötsligt!

2010-05-17 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0