Fredag!

Börjar med lite härliga bilder :)


Det här är från förra helgen då jag,Freja och Frejas mormor va och hälsade på vännen Marie,lilla Thea och hennes mormor:



Freja kan faktiskt sitta nu,duktig tös man har ♥



Freja gosar med sin "Sissemisse" som hon fått av sin mormor ♥



*suck* "mamma,vad gör du med mig??


Okej,ett litet leende kan jag väl bjuda på :)


Slappar vid datorn och lyssnar på musik (tar efter pappa sin..)



Freja myser med sin mammas kusin Mikaela som va på besök i veckan :)
Gullungar!!!!


Så! :)
Hur har våran vecka varit i text då?
Måndagen skedde inget intressant alls faktiskt..
Tisdagen gick jag hela dan och tänkte att det va nåt jag skulle göra...Kom på senare på eftermiddan att vi missat stunden i kyrkan som är varje tisdag (skäms på mig!)
På ondagen kom min faster,min lillkusin Mikaela och Mikaelas mamma,dom hade med sig present till Freja,blomma till hemmet,bröd och en stoooor prinsesstårta,så vi åt gott och mös :)
På kvällen åkte jag och mamma på teckenkurs,för det va dags för fortsättningskursen.Svärmor va sjuker så hon fick stanna hemma.När vi suttit där över en timme kände vi att det verkade liiite överkurs,så pratade med kursledaren som sa att de flesta som går fortsättningskursen är dagispersonal och föräldrar med barn som är runt 3 år,så då sa vi att vi kommer tillbaka nästa vår istället :D

Torsdagen va det dags för besök på ackis för mig igen,ännu mera provtagning och en liten biopsi (akta er för cellförändringar i livmoderhalsen!!Sluta röka och ha inte sex oskyddat!!) Så nu går man återigen i "väntans tider"..Är väldigt nervös över provsvaren,men hoppas på det bästa!Dom kan iof inte göra så mycket mer även om det skulle visa nåt mer :/

Frejas framsteg!
Ja,hon sitter praktiskt taget självständigt,men visst tippar hon lite hit o dit ibland,men nu vet hon att hon ska  ta emot sig med armen och handen :)
Hon har själv nästan fått till en full kryp-position,vi ska hjälpa henne med benen in under kroppen bara :)
Hon är nu i en period då hon försöker härma andra (hostar någon så hostar hon med),man kan hålla en konversation med henne (fast ingen förstår den andre,ha ha)

Nu kommer en myshelg som vi ska inleda med tacomiddag:)

Ha en underbar helg kära läsare!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Vilka fina kort (vi mormödrar får nog tänka om lite... man lutar sig undan för att inte vara med på bild också blir det bröstbilder istället... hihi)

Va söta Mikaela o Freja är <3

Kul att lillskruttan gillar missen, hon och Wilma fick varsin.

kramar

2010-03-05 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0