Så overkligt..

Igår fick jag veta att en gammal kollega till mig lämnat jordelivet,alldeles för ung :(
Tror han va 4 år yngre än mig.
Fullt frisk människa,väldigt mån om sin kropp och va ingen onyttig människa.Äventyrare är det ord jag vill använda.
En av världens gladaste människor,en riktig solstråle!
Det sägs att bästa sättet att dö på är plötsligt utan vetskap,men jag vet att det är det värsta för alla nära och kära,jag hoppas så att du har det bra på andra sidan och att du känner av all saknad som finns bland dina vänner,i din familj.

Himlen har fått en stor och starkt lysande stjärna,men jorden har mist den starkaste sol.

Mina tankar går ut till alla dina nära och kära som nu går med hjärtesorg och frågar sig "varför just du?".

Vila i frid Mårten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Jenny,där ser man hur fort glädje kan förbytas till sorg:(

Därför ska inte tid slösas till oväsentligheter utan man ska försöka att "slösa" tiden på vettiga och betydelsefulla saker istället! Ta hand om Freja-gumman och ha det så bra:)

Stor Kram från Faster Pia

Jag var till graven idag på f.m,men den är ju helt översnöad och snön var jättehård så det gick inte att skotta bort. Får ta det när det blir mildare väder istället.

2010-01-13 @ 12:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0