Burrr sa Kasper...

..när han såg en naken häst!
Ja,det är riktigt kallt ute,Freja fick busa med faster Sofie medans vi va och handlade tidigare,och det tyckte Freja va toppen :)
Gjorde en kycklinglasagne med spenat och mmmmmmmm så gudomligt gott!!Men väldigt mäktig,så det finns o blir över till lunch imorrn vill jag lova :D

Har fått så ont i ryggen så jag börjat må illa,det sliter på en att bära och underhålla en 9-kilosklump dagligen ;)
Men det är det värt,finns alvedon!

Köpte mer havrevälling idag,och ja,jag måste få höja den till skyarna,Freja slocknar jättefort efter att hon druckit den,snacka om att den är som en "käftsmäll" för henne,däckar direkt :)
Det är bra,håller på och fasar ut ersättningen lite försiktigt,hon dricker ju ersättning till frulle,gröt till lunch (inget mellanmål då det typ bara är 2.5 timme mellan där),sen brukar hon vilja ha en skvätt ersättning till "mellanmål",sen ätter hon "riktig" mat till middag (och en skvätt ersättning),sen välling till kvällsmål.
Ska börja med mjuka frukter till mellisarna snart,så kul att se alla förundrade miner varje gång det är en ny smak på "maten" :)

Nej,tack ryggen för att du gjort mig trött,ska sussa nu!
Sov så gott kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har ju ditt presentkort på massage kvar!!!

2010-01-30 @ 09:31:57
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Mary

Åh vad skönt för er att Freja vill äta, här trugar vi på men ingenting verkar vara gott nog för lilla fröken :-) Det kommer väl! Receptet på lasagnen skulle jag gärna vilja ha den lät jättegod :-) Maila gärna :-)

kram, hoppas ryggen snart blir bättre!

2010-01-30 @ 09:46:21
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0