Alla Hjärtans Dag

Hoppas ni alla haft en mysig dag med era nära och kära!
Freja ville vara extramysig,så hon började med att väcka oss 5:40 imorse och va jättearg (hon hade snurrat in sig i pyjamasen),men lite mat o pussar på det så somnade hon om och lät oss (mig) sova till 10 :)

Jag serverade min älskade frukost på sängen och så fick han ett fint kort av Freja och mig ♥

Fick idag också veta att en kollega på mitt förra jobb lämnade jordelivet i fredagsnatt,hon va inte gammal,under 60 iaf,men hon hade ett kärl i hjärnan som brast och så hamnade hon i respirator som dom stängde av i fredagsnatt :´( En otroligt glad,varm och härlig människa! 
 ♥Vila i frid Iris ♥

Freja har varit kinkig heeeeela dagen,vet inte vad det är med henne riktigt (men misstänker att hon är bajsnödig=förstoppad då hon inte bajjat sen i onsdags).

Frejas faster Sofie va förbi nyss med fina kläder till frejsan som hon köpt,tack Sofie ♥

Har beställt en skojsig grej åt min mor,men den får hon inte förrän vi ses om ett par veckor (typ).
Hinner jag få den innan nästa helg (inte så troligt iof) så får hon den om jag o Frejsan åker ut dit ;D

Nej,nu ska jag kolla efter nån film som jag o älskling kan titta på,han har lovat att stänga av datorn vid 21,duktig älskling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hörde också om Iris! så fruktansvärt sorgligt. Hon var verkligen en genom god människa, gämt glad och man fick alltid en kram av henne...känns jätte konstigt. Jag säger som dig Jenny <3 vila i frid Iris<3 Du har gett mig många skratt.

2010-02-15 @ 17:08:58
URL: http://www.blomman-livet.blogspot.com
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Kommer bara att lägga ut märkes kläder i strl 74 dock. Dom andra har jag precis packat ner i en påse och tänkte ta med till öppnaförskolan och se om det är någon som vill köpa där. Är det något speciellt du är sugen på annars? Kanske kan knäppa kort och skicka till dej isåfall?

2010-02-16 @ 17:16:23
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: sofie

hej hej! tack för komplimangen. :) jag har provat tradera och fått hem tre par byxor ja inte kunnat ha tyvärr. men ja kanske ger det en chans till. söt liten tjej du har. :) /sofie

2010-02-20 @ 21:58:08
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0