Dan före dan...

Tur att vi firar julen borta så man slipper ha det så jäkla snyggt här hemma,för av nån konstig anledning hinner jag inte med...
Idag hann jag med att göra lite julgodis så man inte kommer tomhänt ;)
Tyrapyran fick 3-månadersvaccinet i tisdags så lagom till kvällen va det grinigt och febrigt,men det hör ju till.
Imorrn kommer eventuellt barnens morfar hit (om han får fart på bilen i dessa "underbara" minusgrader,och barnens ♥mormor♥ hjälper mig att sy till julgardinerna (ha ha,visst är jag snabb med julstöket??) och så blir det lite shopping o hämta ut de klappar jag ska sitta o slå in imorrn (idag) kväll/natt.
Har lovat svärmor att baka nån smaskig efterrättskaka till julaftonskvällen så det blir en favorit i repris,After Eight-kladdkakan!

Berättade stolt för min mor idag att jag lyckats med knäcken,och hon hajjade inte riktigt (hade nog förträngt) :D  När jag va typ 10 så gjorde jag o brorsan knäck,och när vi va klara så va knäcken såååååååå överkokad så träsleven vi använde till att (inte) röra om (så mycket) satt fast och dessutom va det mammas gjutjärnsgryta har jag för mig,förlåt mamma ♥ he he

Nu är det två sötisar som har en hälsning till alla våra läsare:

                                      



                         


                         


                         


                         


                         


                         


♥ Vad ska man säga om Freja?Hon tycker om att bjuda på sig själv ♥

Givetvis blev det nån gråt- och uttråkad-bild men tänkte vara "perfekt" och bara visa så glada och duktiga barn jag har :)

"Midnatt råder,tyst det är i husen,tyyyyst iiiii huuuuseeeen"

Nu sover min familj så ska ta och joina dom nu,ha en underbar jul allesammans ♥

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Herregud så söta de är tillsammans:)

Har mormor sytt dessa fina klänningar?

Kram Pia

2010-12-23 @ 02:17:40
Postat av: Magda

Å vad fina tjejorna är!!!!! God Jul på er!

2010-12-23 @ 10:50:48
Postat av: Maria

Sååå underbart söta!

Julkram till er!

/Maria

2010-12-23 @ 13:02:34
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Så söta bilder =)

2010-12-23 @ 22:01:29
Postat av: Lina Börjesson

Söt nötter...Och Freja är ju för go för att va sann!! hahahaha skulle vara roligt om vi kunde ta en date framöver så man får träffa er :)



Kram

2010-12-25 @ 19:30:47
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Mary

Gud vilka söta små tjejer! Hoppas ni oxå haft en helt underbar helg med god mat, fina klappar och trevligt sällskap!! Kram på er

2010-12-26 @ 19:00:09
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: matilda

jädrar va söta dom är!

freja är himla söt med alla goa miner hahaha :)

2011-01-14 @ 20:23:52
URL: http://matildasbrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0