En osynlig fullmåne?

Man kan tro att den är framme denna kväll,min lilltoka fick vällingen vid 19:30,jättetrött och somnade medans hon käkade...ja,fram tills jag la henne i sängen,då blev det andra bullar!Så efter en massa bus har hon somnat NU först *pust*

Här kommer ett klipp på lite bus under sena kvällen:



Och lite bilder från denna vecka:


Filosoferar lite,håller samtidigt hårt i nappen,den FÅR INTE ramla ur!




*mamma visar hur jag ska göra * ;)


*heeeeeeeeey kameran* :D


*mitt livs första glass,ge mig mer mer MEEEEER*


*ja,läsa varje dag måste man ju göra*

Vi har haft en lugn påsk,va till sambons mormor igår och åt påskmiddag,väldigt göttans :)

Imorrn om vädret tillåter blir det en lugn och sansad långpromenad,man kan ju inte låta bli att vara utomhus när våren behagat visa sig nu ju!

På tisdag är det denna mamma som ringer till tandläkaren och beställer tid så hon kan bli lite fattigare,nu ryker den krångliga tanden ut!Kan klara mig utan den!

Eftersom Freja precis somnat ska jag göra detsamma,hoppas på en sovmorgon imorrn bitti ;)

God natt ♥




Kommentarer
Postat av: JoHo

Men åh, goaste lilla gladtjejen! :D

2010-04-05 @ 09:47:48
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Mary

Oj vad glad jag blir av att titta på filmen, sitter här och småfnissar när jag ser på er :-)



kram

2010-04-05 @ 13:29:31
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Lollo O

Vilken härlig liten tjej!! Blir såå glad av att se filmen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0