Babycafé

Igår va jag,Freja och några andra mammor o barn på babycafe och umgicks,det va supertrevligt!
Nu har jag träffat alla bebisar i vår föräldragrupp :)

Freja spelade svårfångad för polaren Leon dock!Hon hade fullt upp i gymmet,ha ha.
Knäppte kort på de båda busarna när dom låg i varsit gym,blev lite konstiga bilder då grejen dom låg på va röd,delar av gymställningen va röd,men ser häftigt ut:



Kompisen Leon,gullungen:



Sen på kvällen fick jag äntligen med ett Freja-smile:


Min lilla gosunge!!!!!

Va och vägde henne idag,hon väger nu 6030 g och är 58.5 cm lång!Här går det undan :D

Nej,nu gnälls det här,dags för mat!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud så söt hon är när hon ler.. VA gulligt

2009-09-17 @ 12:58:32
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gullunge:) Vilka glada goa kinder hon har lill-Freja!

Kram faster Pia Syns på lördag.

2009-09-17 @ 13:55:59
Postat av: Magda

vilken gofis! visst växer de fort? Anton har passerat 8 kg. vad mkt kul ni verkar komma iväg på. jag går bara på föräldrargruppen på bvc. vart kommer bodyn ifrån? skulle sitta fint på A. mer rosa åt pojkar!

2009-09-17 @ 16:34:21
Postat av: Jenny J

Magda:

Ja,dom växer lite FÖR fort :D

Jodå,dom har anordnat babycafé på öppna förskolan för bebisar mellan 0-12 månader,supermysigt :)

Bodyn har jag faktiskt beställt från Ellos,den fanns i 2-pack ihop med en kortärmad :)

2009-09-17 @ 19:52:00
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0