Sjuka drömmar..Nu börjas det.

Hade två drömmar inatt,den första handlade om att jag blev jagade av zombies här i stan,helt sjukt,men jag klarade mig iaf..Och så va det nåt med ett telefonsamtal på en sushi-bar?

Andra handlade om att jag födde ett barn,det va sommar,tror det va ett flickebarn,sen dyker min mamma upp i drömmen och jag vill visa henne mitt barn,så hittar jag det inte ?!
Då säger mamma att jag inte fött nåt barn,och jag blir ledsen och frågar om det aldrig funnits nåt barn?
Jo säger hon,men Jenny du har ju inte fött det än,du har bara DRÖMT att du fött det!(eh,drömt i drömmen?)
Så tittar jag på min mage och den är superstor,ha ha..
Så får jag för mig att jag ska föda,så jag irrar runt på ackis-området och försöker sätta igång förlossningen med att springa i trappor,och liknande..ha ha,gissa om jag båda va förvirrad och fick mig ett gott skratt när jag vaknade
(tror inte jag födde nå mer i drömmen)

Undrar vad jag kommer ha för drömmar längre fram i graviditeten :-S
Får nog börja föra bok om mina drömmar..
Det sägs att dom bara blir sjukare.

Rolig läsning i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0