PUST!!!

Skulle vara hos nya chefen kl 13 (kom dit kvart över),men vi hade bara sagt en "ungefär-tid".
Satt utanför hennes dörr till 13:50,sen ledsnade jag (det visade sig att hon hade utvecklingssamtal,och man vill ju inte störa)
Gick till bemanningsassistenten istället så hon visade mig på ett ungefär med läggning av schemat,o med alla knasiga turer.
Jag vill ju gå ner lite mer på dag,så när jag tyckte att jag hade lagt allt klart,så fattades det hur mycket som helst!
Plus att det inte alls va 16 veckor jag skulle lägga,utan 23!
Ja,efter 1.5 timme va jag klar iaf,har fått lägga fler nätter än jag vill,men det löser sig.
Det är ju bara ett "ungefär-schema",jag lägger en rad,men får anpassa mig efter behovet på sjukhuset.

Så ringer nuvarande chef under tiden och säger att eftersom jag är extrapersonal inatt,så måste jag bemanna Mita (avd under),bläääää,har ingen bra erfarenhet av den avd,så vill verkligen inte!Meeeeen har ju inget att säga till om  :(
Det fula är att ingen av cheferna haft nåt möte eller kommit ut med nån info om att vi ska bemanna denna avd o en till.
Tycker det är superdåligt!Men ja,jag är ju anställd inom akut/rehab-området,så det är ju bara att traska dit o hålla käften  *det SUGER*

Nej,längtar verkligen till nytt jobb!!

Koka ihop nån middag,så man blir lite gladare...*grrrrrr*

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack! Det är på latinska, och betyder de är skönt att vara galen ibland.. Syrran tyckte de passa mej.. tsss

2008-11-21 @ 16:00:11
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe det är tur att vi ska byta jobb vi två när vi har chefer som vi har!

2008-11-21 @ 22:22:10
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0