Jag fick ett samtal...

Det var en man i andra sidan luren.
Och jag tror han är den rätte för Lotus!
Han bor lååååångt ut i skogen utanför alunda (nästan där Lotus mamma bor),och han bor i hus helt själv.
Lotus kommer få domdera i hushållet helt själv OCH få gå ute igen,hur mycket han vill!
Han lät som att han va runt 45-50,och hur trevlig röst som helst!
Han verkar ha tålamod med,så om Lotus e lite krånglig i början tror jag att denne man kommer vänta tills Lotus öppnat upp sig,och känner sig trygg :)
Och han hade sett annonsen på Lotus förra svängen,men när han bestämt sig för att ringa va den borta.


Jag är sååååå lycklig!Tror att det blir rätt denna gång!

Kommentarer
Postat av: Lotta

nähmen, hade inte Lotus flyttar redan??

2008-11-28 @ 19:45:16
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Lissan

Men vad skönt!! Nu håller plastfarmor (?) tummarna att det går bra den här gången! Kram

2008-11-29 @ 08:58:30
Postat av: Jenny

Lotta: Jo,men det va till en familj med 3 barn,det blev för mycket liv o rörelse för att han skulle kunna slappna av :(

2008-11-29 @ 09:38:10
Postat av: Jenny

Lissan:He he,ja det är bra det plastfarmor,nu kommer han ju hamna i samma skog som sin mor,dom kanske finner varandra?Han kommer nog trivas där ute iaf :)

2008-11-29 @ 09:39:24
Postat av: Lotta

Ah, jag förstår. Då låter ju det här mycket bättre, jag håller tummarna för att det går bra. Förresten, en jobbarkompis till mig var sugen på Lotus när du hade honom ute första gången. Hon blev alldeles till sig när hon hörde att jag känner dig! Nu blir det istället en Estrella som flyttar in.

Trevlig första advent! Kram

2008-11-29 @ 10:16:28
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0