Tråkigt,tråkigt,tråkigt... :(

Idag har min avd kalas med avtackning av vår chef.
Jag skulle ha varit där..
Har haft ont i magen i två dar,och det ger inte med sig,vilket resulterar i störd sömn,vilket gjort att jag nu bara är sjukt trött och har fortfarande ont..
Tror det är dags att kolla upp min mage..igen...
I augusti förra året va jag in till akuten,med otroligt vidriga magsmärtor,och det enda doktorn sa (efter att ha fingrat mig i arslet,tagit massa prover,låtit mig fått ligga inne på ett rum i flera timmar) är att jag har "kronisk blindtarmsinflammation".
Hur kan man ställa en sån diagnos?Han skickade mig inte till gyn så jag blev frikänd därifrån.
Så...Om jag har en kronisk inflammation i blindtarmen,varför inte operera bort den då?Nej,svarade doktorn,det ingreppet är inte nödvändigt så länge smärtan kan gå över.
Trodde det va bättre att operera i förebyggande syfte,för jag kan ju bli jättedålig om jag går med inflammationen för länge,men men..Man ska lyssna på vad doktorn säger..*tsssss*

Så nu sitter jag här,ska återgå till soffan strax igen,och kan bara tänka mig hur kul mina kollegor har nu,sittandes ute i det gröna gräset,grillar kött,dricker god dryck,fikar och äter nybakat fikabröd...(jag som hade  bakat jättegoda  kokosrutor tills idag  *suck*)



Kommentarer
Postat av: Tina

Fan så surt, läkare och magar går inte ihop.. du får bli lite förbannad för de är då de värkar gå upp i huvudet på dom jävlaran att man faktiskt har ont..

2008-06-15 @ 20:10:04
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0