Två jag älskar så ♥


Freja har fått låna sina morbröders lära gå-skor av mormor (jäkligt fina för att vara 28 år!)


Tänk er att jag ser en så glad tjej varje morgon när jag tittar ner i hennes säng :)


I want YOU!


Lite smått hemlig tjej ;)


Mmmmmm,blodpudding!!


Borta :)


Ha ha,puddingpuss till alla läsare!


Tyra,man ska inte knäppa kort underifrån,man ser alldeles för rund och go ut då ;)

Nej,nu blir det nog skutt i säng!Gör ett nytt försök att hoppas på sovmorgon!(vad som helst senare än 06 känns som sovmorgon nu för tiden!)

Goooood natt :)


Kommentarer
Postat av: Magda

Underbara ungar!! Man bara ler! Spännande att höra hur det går för Freja att börja dagis. Jag känner att det är dags för Anton nu också men vi står fortfarande och väntar på plats i den förskolan som vi vill att han ska gå i.

2011-03-07 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0