Torsdag kväll

Ha ha,jag skrattade lite inombords åt bvc-sköterskan,igår sa hon att det inte va 3dagarsfebern,när vi kom dit och jag visade upp Tyra så sa hon: Ja,det är som jag sa,det är 3dagarsfebern..." (ha ha,det hade hon ju inte alls sagt,men hon är så rar så hon fick tro så :P)
Läste lite om det och det är visst smittsamt (ej farligt!!),inkubationstiden är 10-15 dar från det dom blir smittade tills febern kommer,och det är en kontaktsmitta,vem ska Tyra ha fått det ifrån?Ja,nu återstår det att se om Freja får det med eller om hon slipper vara sjuk nu på ett tag :)

Freja och pappan busade så rejält tidigare ikväll så Tyra blev helt slut av allt skrattande och skrikande så hon har dragit ner rullgardinen här :)
Nu slurkar Freja i sig det sista av vällingen så blir det natti natti för henne med.
Själv slavar jag i tvättstugan,skönt att ha en massa ren tvätt,love it!

Härligt väder med!!Regn gillar vi,bye bye vinter!

Nej nu blir det lite thé,Sveriges värsta bilförare,ner i tvättstugan ett par vänder till SEN kanske det blir film eller sängen...Svårt val ibland.Imorrn om det ej är mycket nederbörd ska vi ta en promenix upp till Stordammen,man behöver lufta sig lite (och röra på sig,ser ut som en säck potatis..)

Snart drar vi igång med viktväktarna med,har nu läst om 4 vänner på fb som gått ner 18 kg på typ 4-5 månader,nu vill jag oxå!!!!

Trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0