Helg igen :)

Tiden går så fort,va det inte måndag igår??Näe...
I måndags ansökte vi om dagisplats till Tyra till slutet av september,tror det blir lagom.Sköteerskan på bvc gapade och tyckte det va tidigt,jaha,trodde många satte sina barn på dagis då..Kan hon trolla fram mer föräldrapenning så stannar jag mer än gärna hemma längre.

Så kom vi äntligen iväg o tog proverna på Freja (ska kolla hennes sköldkörtelhormon och celiaki),får se när vi får svar,hoppas båda proverna är normala,vill inte behöva ge Freja medicin dagligen resten av hennes liv.

I onsdags va jag o tjejerna till Frejas doktor,fanns inget att anmärka på där,Freja är 85 cm och väger 11.3 kg.

Igår efter att jag varit ner första svängen i tvättstugan startade jag o sambon upp Zumba,vi dansade oss svettiga i en timme,det trodde man inte,he he..(snacka om otränade)

Idag åker jag och tjejerna ut till min mor,hon fyllde ju förra helgen så jag o tjejerna ska fira henne denna helg :) Så fyller min vän Emelie år,så ska förbi där på dan nån av dagarna denna helg.

Men nu ska jag underhålla mina små tjejer,dom vaknade 06 imorse och jag trodde jag skulle kunna söva om dom med välling och tutte,men icke,uppstigning 7:30 blev det. (vad hände med att sova till 9?)

Idag ska det visst komma upp till 15 cm snö,kuuuul...nooot....)

Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0