Hej hopp!

Dom kunde inte hitta nåt på halsodlingen av min onda hals(alltså virus,inte bakterie),men det har börjat släppa nu med en massa dryck och halstabletter.
Igår tog jag med min lilla "terrorist" (Tyra,hon gillar ju att terra med sin grinighet,ha ha) och hälsade på mina kära kollegor på jobbet,medans Freja och pappan fick lite lugn o ro här hemma :)
Man saknar alla,men nu ska jag ju tillbaka i höst,no more babies!
Idag ska jag lunchdejta med min söta vän Monica,ska ta med terroristen idag med (om ni vet nån ni vill avskräcka från att skaffa barn så är det bara att höra av er,jag kommer med Tyra direkt!!).

Imorrn är det dagisbesöksdags,nästan så man är lite nervös,fast på ett bra och härligt sätt :)
Dom kanske kan ta Tyra på en gång med,ska kolla det här med syskon och om dom får vara några dagar/veckor yngre än 1 år när man ska skola in (har hört att det visst ska vara väldigt kinkigt med 1-årsgränsen).

Nu ska jag snygga till mig!

Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Nej verkligen inte! :( TAck!!

Kram

2011-03-03 @ 11:24:52
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0