Inte som man tänkt sig men blev bra ändå :D

Vi började helgen med att stanna hemma på fredan och åka ut till tjejernas mormor istället.
Va lite nervös över kvällen,hur snäll (eller inte) som Tyra skulle vara för sin mormor,hon somnade vid bröstet vid 19:40,fixade till mig och 20:30 körde brorsan mig och hämtade upp vännen Mija och vidare till östhammar.
U banga ur så det va "bara" jag o Mija,men hade skoj för det :D
Skickade ett mess till min mor vid 22:30 när vi började röra oss ner mot bowlan,men fick inget svar.Det va milslång kö till bowlan så kikade in på ett 30-årskalas en stund.Trevliga människor där :)
Gick förbi bowlan 2 ggr efter det men kan lova att kön inte minskat en cm,och det stod 3 polisbilar utanför.
Tänkte att det inte blir nåt dregel till Dregen,så vi gick tillbaka till festen och fortsatte ha trevligt,pratade med brorsan så han fick köra hem mig strax efter ett (hade gärna stannat lite längre men brorsan va trött).
Kom hem till ett tyst hus,allting lös och Tyra sov i spjälsängen och mamma o Freja i mammas säng.Släckte ner och la mig,då kom mamma upp så vi pratade lite.
Tyra hade sovit sen jag la henne innan jag åkte!Duktig tjej!
Och hon sov tills 7:30 med! :))))
Vaknade med halsont och nu har jag pratat med vårdcentralen (har halsfluss) så ska upp dit på odling strax!

Denna vecka är ett dagisbesök inbokat,superskojsigt!! :)
Nu ska vi göra ett ryck här!

Kommentarer
Postat av: Emelie

dem gör ju inget åt halsfluss ju ingen idé´att pröjsa stålar till vc köpt alvedon o vila säger dem...

2011-02-28 @ 16:33:22
Postat av: Lina

Tack snälla Jenny, vad glad jag blev!

Hoppas allt är bra med er.

STOR kram

2011-02-28 @ 22:51:34
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

va kul med en utekväll och va snällt att mormor ställde upp som barnvakt... ^^

2011-03-01 @ 10:20:22
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0