Hipp hipp!

Igår fyllde farbror Putte 40 år!Jag o tjejerna får fira honom i helgen då vi inte kunde åka ut igår.
Och en av mina bröder fyllde 29,kalas nästa år då ;)

Vet att jag är jättedålig på att blogga nu förtiden,men vi har gjort lite förändringar i denna familj och att umgås med familjen prioriteras stenhårt!

Kommer snart att lämna denna blogg åt sitt öde då jag har en ny på gång,man behöver lite förändring ibland :)

Vi va med Freja till ögonläkaren förra onsdagen,och hon slipper glasögon,läkaren hittade inga tokigheter,så himla skönt!
Och så fick vi en glad överraskning,Freja börjar på dagis 1 april!!Snabba puckar!
Och min söta kusin fick jobb på church street saloon i gävle,då får vi boka in en resa dit snart :)
I fredags va det dags för tandis-besök för Freja,hon va jätteduktig och hon har 12 jättefina tänder :)

Freja åkte till sin mormor i helgen,så Tyra fick lite ensamtid med oss :)

Och i måndags va min äldsta bror och hans tjej beräknade,men iiiingen bebis som vill ut (skulle inte jag heller vilja i denna kyla,fast skulle varit häftigt om bebisen kommit ut igår på sin fars födelsedag!)

I helgen ska jag ut med ett par vänner,lite skräckblandad förtjusning,men kommer nog gå jättebra :D

Nej,nu vaknade Frejs,ska ta upp henne :)

UPPDATE : Just ja,i söndags drog Tyra en vändning för första gången!!!!Hon har inte bråttom hon inte ;D Freja va 5,5 månad när hon vände sig åt höger (från rygg till mage) och Tyra 5 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0