Heeeej :)

Har varit ute hos tjejernas mormor från i torsdags tills igår.
Min mor är väldigt engagerad i Roslagsloppet så henne har vi inte sett så mycket av (otroligt att hon orkar!!)
Men vi roade oss själva,på fredagen tog vi långpromenad ute i skogen,tjejerna sov en timme,nice :)
Mamma satt i båtbesiktningen i Åkersberga och kom hem vid 21:30 så då kunde jag dra till öregrund och gå på öltältet med mina vänner :)
På lördagen va själva Roslagsloppet så då tog jag o tjejerna bussen till öregrund och kollade på båtar.
På söndagen va vi till min lillebror Jimmie som fyllt år och fikade (och gosade liten Kevin såklart ♥ )
Och igår åkte vi då hem.Och igår fyllde min käre sambo år så på kvällen fick vi besök av både svärfar och svärmor med familj :)
Vi bestämde att svärmor ska ta båda tjejerna en dag denna vecka och så får dom sova över hos deras farmor (ska bli vääääldigt intressant hur det går med Tyra :D)

Blir inga bilder denna gång för jag har inte knäppt några :P

Ska lägga till ite kategorier i denna blogg så kommer kanske skriva fler inlägg fast i olika kategorier :) (ett kommer aaaaalldeles strax). Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0