Tråkväder och otur!

Ja,det gråa vädret undgår väl ingen...*gääääsp*

Idag körde Freja på en O-favorit i repris!Efter frukostvällingen (vid 07...) så somnade vi om,jättemysigt (även fast jag strängt sagt åt mig själv att INTE somna med Freja i sängen eftersom hon blivit jäklarns snabb på o krypa!).
Jag vaknar ett tag senare av en DUNS!Jag stod nere vid fotändan innan hon ens börjat gråta (och DÅ jäklar är man snabb!),blev mycket pussar,sen granskning av hennes lilla kropp,och på sidan av pannan hittar jag såklart ett lagom stort o fult blåmärke :(
Proffs som man är på commotio-patienter (ha ha,vaddå arbetsskadad) så har jag nu kollat hennes pupiller i 3 timmar och hon har inte varit nå slö heller,så hon fick sin lilla powernap nu.
Förstår inte varför man känner sig som en riktigt dålig mamma,det här händer ju ALLA nån gång förr eller senare?!

Ni ska se min lilla sessa,hon har ju hela 3 tänder i sin mun nu :D


En tand uppe och två nere,supersöt :)


Frejas nya favvosyssla,dammsugaren!

Ett litet kryp-klipp,ska spela in ett lite längre där hon visar hur fort det kan gå när hon lägger i en växel ;D






Pyssla lite här hemma så tiden går lite kanske? :) Ingen bebis som vill ge sig till känna heller,den trivs nog gudomligt bra där inne kan jag tänka mig :)

Kommentarer
Postat av: Weronika

Gud vilken underbar bild när hon visar tänderna!!! Hoppas hon blir lika glad när lillebror/lillesyster kommer hem :)

2010-09-14 @ 17:41:16
Postat av: Emma, mamma till Lovis med ds

Men gud vad duktig hon är!

2010-09-20 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0