Ropa inte hej....

Freja hade en powernap på 1.5 timme igår eftermiddag,sen busade vi,åt mat,sen strax efter 18:30 började hon gäspa så jag tänkte "what the heck",jag ger henne välling!
Så hon slurpade i sig nästan en flaska välling,sen åkte rullgardinen ner..
Tänkte att eftersom hon somnat "så tidigt" (för att vara henne) så kommer hon vakna senare ikväll...
Hon vaknade kl 01,såg att mamma o pappa fortfarande va vakna (eller jag vaknade,hostade o somnade hela tiden) och jublade :D
Hur länge hon va vaken?Jo,till strax efter 05 imorse.....Hon somnade till 2 ggr och då skulle jag smidigt lägga henne i spjälisen,men då vaknade damen på en gång och gick INTE med på det inte...Sista gången hon vaknade va det med ett gråt som höll i sig i 20 minuter,hon har börjat göra så vissa nätter och jag vet inte vad det är för fel :(

Vi träffade Frejas läkare idag,hon trodde det kunde vara att hon vill ha sällskap,att hon kanske har växtvärk (eftersom hon växer så förbannat mycket),för magen har hon inga större problem med nu när hon far fram som stålmannen här på golvet!

Vi vägde o mätte,så nu väger Frejsan 11 kg och är 80 cm lång,hon ligger en bit över på längdkurvan,skojsigt :)
Inga andra problem,läkaren skulle påminna audiologen och ögonmott om nya besök.
Är stolt över min lilla tjej,hon är "över min förväntan" när det gäller ett barn med ds,hon är friskförklarad från hjärt-,hörsel- & ögonproblem,är typ aldrig ordentligt sjuk och är inte sååååå himla mycket efter i utv ♥

Kommentarer
Postat av: Cathy

Hon är så underbart SÖT lilla Freja!



Elliott hade oxå en sån period på natten..sov så länge man höll i honom...la ner honom, han satte sig upp å gallskrek. Jag fick förklaringen att när de är runt 1 år så drömmer de mycket, de vill ha tryggheten ---å det fick han ju när han satt/låg i min famn! Jobbigt..men det går över!!



Så glad att läsa att hon inte har hjärtproblem..det är så vanligt annars för barn med ds.



Vad blev det för syskonvagn? --nyfiken



Hoppas du mår bättre å att vi ses i helgen:-)!! Skulle kännas fint att få träffa dig igen!!



Kramar till hela familjen!

2010-09-08 @ 22:35:35
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0