Jaha...

Idag är "Positiva dagen" på facebook,yeeey!Aja,vi firar här hemma att Tyra fått ett fullständigt personnummer idag,det är ju positivt! :)

Igår fick jag berättat för mig något ICKE positivt.En människa som stått mig nära har "skitit i det blå skåpet" så att säga,jag skulle vilja sopa till denna människa och få denne att inse att "livet" som denne lever idag kommer att bli dennes slut :( Slut ganska snart med om denne inte inser vad denne håller på med...Man vill göra något,men bäst att låta bli,tror inte hjälp uppskattas och jag är så rädd att det kommer att sluta så illa som det kan för denne :(
Men jag kan bara titta på,hoppas på att denne kommer till insikt med sitt liv,sin livssituation!Denne har inte bara sig själv att rå om,utan givetvis är det barn inblandat och dom ska inte få råka ut för något!

Nej,ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag,förbannad och JÄVLIGT besviken.

Över till nåt annat..
Tyra höll igång till efter 04 imorse,gissa hur skönt det då va att vakna före 8 :P
Tror jag håller på o få nåt skit i hö bröst med,öm som fan och känner en stor knöl :( Jag som såg fram emot att få amma,alla beskriver ju det som något underbart men jag kan bara beskriva det som smärtsamt..Men ska fortsätta för Tyras skull,hon tar inget annat än bröstet (och det gör ju mest ont i början,sen vänjer man sig....varje gång...)
Har iaf gått med en vetekudde vid hö bröst och sedan pumpat ur,så nu känns det lite bättre,men imorrn blir det nog ett samtal till vc,vill gärna mota i tid om det är nån böld eller stockning.

I helgen tar jag mina tjejer och åker till deras ♥mormor♥  Det är marknad i Öregrund,och jag har inte varit på marknad på jättelänge! :)

Nej,nu ska jag passa på o dona  lite medans mina små prinsessor sover :) 

Kommentarer
Postat av: Cathy

Jag kan nog inte skriva nåt om det du skriver först....har inga ord :..-(



Men om amningen....jag har gått igenom samma smärta med ALLA barnen, men det går över!! jag tror att det är så att bröstvårtorna är ju inte vana vid denna "behandling" men de vänjer sig:-)



Vilka HÄRLIGA bilder på barnen!! Såå goa!!



Nu hoppas vi att allt löser sig för alla, tyvärr så drabbar dessa handlingar denne gör oss som står brevid oxå!!

Många kramar!!

2010-09-30 @ 14:42:06
URL: http://fourkids.blogg.se/
Postat av: Lina

ta en titt förbi shell mellan 14-20 på lördagen eller 8-15 på söndagen, det skulle vara kul =) kram

2010-09-30 @ 19:48:21
URL: http://sindelina.wordpress.com/
Postat av: petra

jag ramlade in på din blogg genom en annan blogg och ville bara säga att din lilla freja är ju hur söt som helst! :) ha en fin kväll! och grattis till tyra! :)

2010-10-08 @ 22:02:32
URL: http://livetmedeije.blogg.se/
Postat av: Cathy

Nää Jenny...nu va det läääängesen det va den "positiva dagen" imorgon är det "stora kramdagen" på fb :-D



Saknar att läsa bloggen å se bilder:-(



Kramar



2010-10-13 @ 16:49:51
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0