Frejas och Tyras första möte

Hi hi,kommer nog aldrig glömma Frejas reaktion!När hon fick se sin lillasyster så såg man nästan hennes tanke:"Lämna tillbaka henne därifrån hon kom",ha ha,sen började Tyra gråta och då blev nog Freja lite rädd och grät hon med.
Men vi har jobbat på det nu under kvällen,och Freja har petat och klappat mycket på sin syster,och när jag bytte blöjan på Tyra så började hon gråta (tydligen ingen hit att få blöjan bytt,preciiis som sin syster ;D),och då satt Freja brevid mig och tittade och...ja,det va som att hon pratade med sin syster,att hon typ sa att det inte är nåt läskigt :)
Så somnade lillasyster på mitt bröst och storasyster brevid oss med ena benet upplagt på sin systers rygg,en otroligt mysig start måste jag få erkänna :)
Tyra har ju ett badlakan som täcke,och det skulle Freja promt sitta och gosa med,tror hon innerst inne tycker om sin syster väldigt mycket,ibland tar det tid att smälta nya saker o ting bara :)

Tjejerna har idag haft turen att få träffa både mormor,farmor OCH morfar! (eller,Freja har ju myst med sin mormor sen i tisdags kväll vilket jag är evigt tacksam för ♥)

Idag fick vi hem resterande grejer till syskonvagnen,så imorrn blir det premiärpromenad!

Tack för era fina kommentarer ♥

Kommentarer
Postat av: faster Pia

Freja är ju så klok så det förstår jag att hon tar det med ro att hon har fått en syster:)) Bilder önskas tack!! Roligt att morfar hittade ut till Sävja. Kram från en hårt arbetande faster.

2010-09-25 @ 03:59:46
Postat av: Mikaela

Stort grattis till er alla! ...och stort grattis til Freja som nu får kliva i rollen som storasyster. Kram från mig!

2010-09-25 @ 08:12:56
URL: http://ljummetkaffe.blospot.com
Postat av: Cathy

Låter så mysigt:-) Ja, tänk vilken omställning för lilla Freja att få en lillasyster...de kommer ha så mycket glädje av varann!!

Jag ser fram emot att få träffa er alla!



KRAMAR!

2010-09-26 @ 08:30:34
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0