Bilder














Freja tycker att lillasyster är ok nu :)



Återbesöket på bb gick bra igår,fast Tyra floppade på hörseltestet :/  (på BÅDA öronen) Så nu ska vi till audiologen om två veckor,hon som kollade igår sa att det KAN vara som så att det är fosterfett/fostervatten/smuts som blockerar för dessa ljudvågor dom kollar med.Hoppas det är så!
Besöket tog 1h och 20 minuter,helt galet,trodde man bara åkte in o sen därifrån,ha ha,men damen höll vikten uppe iaf,4510 g när hon föddes och 5 dagar senare 4390 g,så ingen fara på taket där inte!

Har problem med att amma rätt med,hur jag än gör så blir det fel,hon får i sig den mat hon vill ha men mina...mjölkspridare mår inte så bra :( Barnmorskan igår visade hur jag ska göra,men det funkar inte...Tyra vägrar suga tag när jag använder amningsnappen och koppmatning vägrar hon,likaså nappflaska..
Äh,får fortsätta grina varje gång jag ammar,det är ju bara några månader kvar...

Träffade käre kusinen och hennes familj igår på coop,dom fick avliva sin 3-åriga vovve igår,så dom va jätteledsna ♥

♥ Vill tacka min underbara MOR som ställer upp för mig o tjejerna mina i vått o torrt (mest för Freja!!),vad skulle vi göra utan dig??? Puss!! ♥

Nej,ska det bli nå sova inatt så är det bäst att börja peta på lilldamen nu så hon får äta upp sig innan natten (hon vaknade bara EN gång inatt o ville käka!Men att den gången höll i sig i 2 timmar är en annan femma :P Hon har ju annars varit vaken hela nätterna,men nu börjar jag se ljuset :D)

Heippa!


Kommentarer
Postat av: J

Hej vilka fina töser du har!

Freja är ju en riktig stjärna!

Hoppas Tyras öron är okej.



Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0