Bättre o bättre

Natten som va blev myyycket bättre,Freja somnade vid 20,vi smög som attans heeela kvällen och hon sov faktiskt till 08 imorse!
Jag fick lite mer sömn för efter 03 fick jag äntligen somna för den envisa hostan och sov ända till 07!Najsigt!

Har fortfarande ont i halsen,men klarar mig lite längre stunder utan att behöva dricka vatten hela tiden,rösten är på väg tillbaka,men har en hosta som är skapligt irriterande..Jag hostar tills jag typ spyr.

Freja somna kl 20 ikväll med,får se om natten blir lugn eller inte.

Hade planerat in en weekend ute i öret igen,men eftersom det är för mycket kvar här hemma att göra inför nästa nedkomst så stannar jag kvar här hemma och bökar med det sista,så får Freja en helg med sin ♥mormor♥

Idag har Freja hjälp sin mor med att dammsuga vardagsrummet!Hon e en riktig hejjare på dammsugaren ;)
Nej,hopp in i duschen!(ska skriva ett inlägg till bara)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha vad glad jag skulle bli om jag bara hostade tills jag spyr men jag kissar ju fan på mig samtidigt..inte så kul att erkänna så jag skyller det på förlossning tidigare i år och otränade muskler:D



Nej jag vet hur du känner dig, jag är oxå jävligt less på det här. Natten som var har jag haft jordens torrhosta och så fort jag har druckit nåt för att dämpa saharaöknen så har den övergått till rethosta istället... men förhoppningsvis så är det ett tecken på att den är på väg att gå över..

Ha de gött och hörs vi inte innan bebben så lycka till!!

Massor med kramar

2010-09-10 @ 10:06:31
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0