Update minsann!

Oj då,två veckor sen sist :D
Ska FÖRSÖKA vara kortfattad i denna sammanfattning av de två senaste veckorna då!

Första helgen i oktober åkte jag o tjejerna ut till deras älskade mormor,hade mysigt och avnjöt marknaden på lördagen.På lördagseftermiddan åkte vi hem till en toppentjej o hennes barn,hade jättetrevligt!Tack för ditt trevliga sällskap Cathy ♥
Söndagen va det dags att åka hem,alltid lika trist :( Men min mamma fick ett glädjande samtal iaf,det gillade vi skarpt ;)

Förra veckan så missade vi kommunikationsgruppen på hab för Freja,går inte att vara alltför tidsoptimistisk med två småbarn har jag kommit fram till :/
Kom iaf iväg till bvc o vägde Tyra,hon hade gått upp till födelsevikten och tillomed passerat den med 10 g,alltså 4520 g.
Onsdaden började Grey´s anatomy ÄNTLIGEN!Jag och kusinen drog en repa på IKEA med barnen,alltid lika trevligt :)
Förra fredan träffade jag min bm och vi skrev en remiss till sjukgymnast då jag fortfarande har ont i vänster höft :(

Helgen va lugn,hade besök o mös :)

I måndags kom vi faktiskt iväg på kommunikationsgruppen,min kära ♥ mamma ♥ va så gullig o följde med!Det va sista gången på ett tag,ett uppehåll nu fram tills mitten på november.Tråkigt att ha missat två gånger.
Sen blev det ett IKEA-besök på det :D
Ett nytt bvc-besök för Tyra i tisdags,då hade hon gått upp ytterligare 200 g :) Duktig tös!

Igår va vi till audiologen med Tyra då hörseltestet på återbesöket inte va bra,dom gjorde samma test och det visade samma,då blev jag lite nervös,men så gjorde dom ett annat test och då fick hon godkänt! *pust* Troligen bara fosterfett o "skräp" som blockerade.
Men vi ska dit om ett år igen och göra om testet och träffa läkare,skönt att dom följer upp även om det nu kanske inte är nåt fel.
Svärmor lekte med Freja under tiden vi va på audiologen,så efteråt blev det en sväng till..IKEA :P
Nu har jag nog bestämt mig för att köpa nytt posrlin o nya glas till köket o kasta ut det gamla (dricksglasen är waaaay för stora och tallrikarna har jag tre olika uppsättningar av gällande påde flata och djupa,ja det är en massa porslin i skåpen..)

Idag är det fredag,här hemma ska vi smaska köttfärslimpa har jag bestämt,så när tjejerna vaknat och ätit så ska vi dra med oss pappan på promenad till affären o handla :)

Trevlig helg på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var banne mig på tiden med en uppdatering! =) Det är skamligt att jag inte varit över, vi som än så länge bor så nära. Kram!

2010-10-15 @ 20:12:04
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0