Mitt i natta!

Än så länge funkar mina rutiner...inte så bra...
Hon är så envis,har provat med välling o saga i sängen men det intresserar inte henne ett dugg,försökt trötta ut henne och sen ge välling och lite mys i soffan,men det går "fet-bort" som man säger...
Så här såg det ut igår vid 23:30:



Hon satt på hallgolvet inlindad i duken (som innan hade legat på bordet) i säkert 10 minuter,vet inte om hon varvar ner när hon "gömmer sig",efter en stund fick jag ta henne och lägga henne i sängen utan protester.

Ikväll satt hon och drog en fleecefilt över skallen fyrtiomiljonergånger:


Hon blev liiite statisk kan jag avslöja :D

Lustigt,tog bilden nedan,grejen är den att hon måste gjort minen i en tiondels sekund för jag såg inte den minen sekunden innan jag knäppte :D

Ha ha,min lillbusa ♥

Tyra tog en 4,5- timmars skönhetssömn nu på kvällskvisten (inte hänt förr) så trodde jag skulle få vara uppe med henne hela natten men hon käkade sig proppmätt och sade god natt strax efter midnatt.
Dags för mamman o pappan i denna familj att säga god natt med,det är ju en dag imorrn med och jag o tjejerna ska iväg o träffa kompisarna från föräldragruppen :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Heeej!! Du frågade lite om hur charlie har blivit angående nattningen och så sen Bella kom.. Han går och lägger sig som vanligt kl 18.00 varje kväll men däremot vill han gärna ha mej för sig själv och sitta i mitt knä och mysa från kl 17.00 ungefär. Han blir jätteledsen om jag går och bär på Bella då. Men han somnar och sover som vanligt. kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0